Hei

ja oikein hyvää alkanutta syksyä kaikille riihimäkeläisille ja hausjärveläisille vihreille.Riivillä on vilkas syksy ja meillä on runsaasti tapahtumia tulossa.

Sunnuntaina 11.9. on perinteinen Riihimäen asematapahtuma, jossa Riivi on mukana telttoineen. Tervetuloa teltalle juttelemaan!

Riivin keväinen Punkkua ja politiikkaa illlanvietto saa jatkoa ja tapaamme lauantaina 24.9. klo 18 alkaen Pub Irlannin Setterissä, (Valtakatu 3 Riihimäki). Vapaamuotoinen illanvietto, mukavaa yhdessä oloa ja keskustelua politiikasta ja kaikesta maan ja taivaan väliltä. Tervetuloa kaikki!

Sunnuntaina 16.10. järjestetään perinteinen Hatlamminsuon kynttilävaellus. Tapahtumaan ovat lupautuneet osallistua myös vihreät poliitikot Touko Aalto ja Satu Hassi. Tulkaa nauttimaan kauniista luonnnosta, letuista ja tapaamaan vihreitä poliitikkoja.

Ehdokasasettelu ensi kevään kuntavaaleihin on lähtenyt erinomaisesti käyntiin, kuten varmaankin olette lehdistä huomanneet. Riihimäellä meillä on jo kasassa 12 erinomaista ehdokasta (sama kuin lopullinen määrä viime kuntavaaleissa) , joista 6 on uusia ehdokkaita.. Hausjärvelläkin on ehdokasasettelu käynnistynyt ja meillä on erinomainen ehdokas.
Vihreämpi Riihimäki ja Hausjärvi tarvitsevät kuitenkin lisää ehdokkaita: mitä enemmän meillä on hyviä ehdokkaita, sitä enemmän saamme ääniä ja ehdokkaita läpi valtuustoihin.

Heitänki haasteen teille kaikille: liittykää mukaan joukkoomme ja lähtekää ehdokkaaksi kuntavaaleihin. Me annamme kyllä kaiken mahdollisen tukemme ja apumme vaalityötänne varten.
Ehdokkuudesta kiinnostuneet, ottakaa yhteyttä allekirjoittaneeseen tai vaalivastaavaamme Tiina Mämmelään  tiina.mammela@elisanet.fi

Riivin toiminnasta ja tapahtumista saatte tietoa myös fb- ja nettisivuiltamme.

Nähdään!

Sami Louekari