Riihimäen Vihreiden hallitus kokoontui eilen uuden vuokratilan kokoushuoneessa Riihimäen Voimalassa. Seuraava kokous järjestetään Voimalalla su 6.10.2019 klo 15. Ennen kokousta pidämme tiloissa siivoustalkoot klo 13-15, johon kaikki kiinnostuneet ovat lämpimästi tervetulleita.

Tämän viikon sunnuntaina 8.9.2019 osallistumme Rakas Riksu -tapahtumaan. Meillä on oma teltta Granitin aukiolla klo 10-14. Hämeen oma vihreä kansanedustaja Mirka Soinikoski on tavattavissa teltalla n. klo 11-12.

Tänä vuonna järjestämme kynttilävaelluksen sijaan lyhtykävelyn Vahteristossa 20.10.2019 klo 18. Kävelijät saapuvat Atsaleapuistoon omien lyhtyjensä kanssa, josta lähdemme lyhtykulkueena kulkemaan Vahteriston luontoon. Reitin päätteeksi on juomatarjoilu (mehua, kaakaota tms.)

Kiinnostaako sinua aktiivinen toiminta yhdistyksemme hallituksessa? Yhdistyksen henkilövalinnat tehdään tulevassa syyskokouksessa 1.11.2019 klo 19 Riihimäen Voimalalla. Tuleva kausi tulee olemaan tärkeä ja työn täytteinen. Valmistaudumme vuoden 2021 kuntavaaleihin ja kehitämme yhdistyksen toimintaa. Jos siis aktiivitoiminta vihreissä kiinnostaa, niin nyt sinulla on hyvä mahdollisuus aktivoitua. Laita päivämäärä ylös kalenteriisi. Tule syyskokoukseen päättämään yhdistyksen tulevaisuuden suuntalinjoista ja asetu ehdolle myös yhdistyksen hallitukseen. Jatkamme iltaa kokouksen jälkeen Voimalalla vapaamuotoisesti punaviiniä ja politiikkaa -teemalla.

2.11.2019 klo 18 järjestämme uusille Dracula pelin. Tästä tulee lisäinformaatiota Facebook-sivuillemme.

Ollaan yhteyksissä ja nähdään tulevissa tapahtumissa!

Syysterveisin
Anne Lindgren