Hämeen Vihreät nimesi yhdistyksen kokouksessa torstaina 23.9. ensimmäiset ehdokkaansa tammikuun 2022 aluevaaleihin.

Kanta-Hämeen aluevaaleihin nimetyt ehdokkaat ovat Maija Kranni ja Ville Sundell Forssasta, Riitta-Liisa Joutsenlahti Hattulasta, Satu Heinonen ja Mirka Soinikoski Hämeenlinnasta, Kuura Helanen, Kati Kaihovirta, Tiina Leiskamo ja Anssi Lepistö Janakkalasta, Anne Lindgren ja Martti Rajamäki Riihimäeltä sekä Niina Salo-Lehtinen Tammelasta.

Päijät-Hämeen aluevaaleihin nimetyt ehdokkaat ovat Kari Kilpinen Asikkalasta, Tiina Edelman Hartolasta, Pasi Koistinen ja Kristiina Vanhala-Selin Hollolasta sekä Alvar Külmäsu, Allu Pyhälammi ja Esko Sutela Lahdesta.

Seuraavan kerran Hämeen Vihreät nimeää aluevaaliehdokkaita lokakuussa. Aluevaaleissa ratkaistaan muun muassa onnistummeko aidosti kaventamaan hyvinvointi- ja terveyseroja, saammeko jatkossa palveluita yhden luukun periaatteella tai esimerkiksi helpomman pääsyn mielenterveyspalveluiden piiriin. Näistä vaaleista kannattaa kiinnostua. Tervetuloa mukaan ehdolle! Ehdota ehdokasta: https://asiointi.vihreat.fi/ehdokkaaksi